Blogosfera Canpol babies po raz kolejny ❤❤❤

Blogosfera Canpol Babies to miejsce dla wszystkich mam, dzięki któremu mamy możliwość przetestowania świetnych produktów firmy Canpol Babies. Jak co miesiąc wystartowała kolejna edycja w której do zdobycia jest kolejny cudny zestaw. Tym razem będzie to zestaw "Kolorowe zwierzątka". Czeka aż 45 zestawów: 15 zestawów do przetestowania oraz 30 do zorganizowania konkursu. Tym razem zgłosiliśmy chęć organizacji konkursu. Mamy nadzieję, że niebawem z nim powrócimy! ❤❤❤





Jeśli jeszcze nie słyszeliście o blogosferze Canpol Babies to koniecznie zajrzyjcie! Zapraszam TU
A może prowadzicie bloga i również macie ochotę wziąć udział? Zapraszam! Szczegóły pod linkiem.

Komentarze

  1. Ja również zgłosiłam się do blogosfery, mam nadzieję, że mi się poszczęści. Tobie oczywiście życzymy powodzenia :) http://blogmama.pl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ekskluzywna "odzież" dla stóp ze sklepu mongolian.pl

Skórzany plecak damski CHARM&SHAPE ❤

Wiosna: Zagospodarowanie przestrzeni w ogrodzie - Wierzba Hakuro Niskihi 🌳