Święta tuż tuż czas o prezentach pomyśleć już - Metalowy kubek z nadrukiem

Święta Bożego Narodzenia to szczególny czas dla każdego z Nas. Całymi rodzinami spotykamy się aby wspólnie przeżyć ten wyjątkowy okres. Zapach pomarańczy i goździków, kolorowe lampki, kolędy, pięknie ubrana choinka a pod nią prezenty, którymi obdarowujemy bliskich. Spotkałam się z różnymi wariantami kupowania prezentów pod choinkę. Jedni gromadzą je przez cały rok. Coś wpadnie im w oko, nadarzy się okazja, promocje. Inni rozpoczynają poszukiwania na miesiąc czy dwa przed Świętami i moja ulubiona grupa, czyli " poszukiwacze" na ostatnią chwilę. Zawsze należałam do ostatniej grupy, organizowałam prezenty "rzutem na taśmę". W tym roku już teraz zaczynam o nich myśleć a w przyszłym postaram się rozglądać za nimi przez cały rok.

Właśnie pod kątem zbliżających się Świąt przychodzę dziś z propozycją pomysłu na prezent bo wiem, że bardzo często ma się z tym problem. Oczywiście pomysł na prezent który za chwilę przedstawię można podarować na każdą inną okazję. Dla drugiej połówki, na Dzień Mamy, Dzień Taty, Dzień Babci, Dzień Dziadka, Urodziny, Imieniny i na każde inne Święto.

Metalowy kubek ze spersonalizowanym nadrukiem ze sklepu specially4u.pl




Personalizowane prezenty skradły moje serce. Są one wyjątkowe, oryginalne i tak jakby przygotowane dla konkretnej osoby, dzięki czemu są szczególne. Kubek gorącej kawy zawsze kojarzył mi się z facetem, po prostu. Tak więc prezentowany kubek powędruje do mojego taty a dziadka naszej córci, właśnie w jej imieniu. Ma piękny napis "Kubek najlepszego dziadka na świecie" i wygrawerowane imię przyszłego właściciela. Dostępny jest w kilku kolorkach, więc może być również prezentem dla ukochanej babci dzięki czemu dziadkowie będą obdarowani takim samym upominkiem, żeby było sprawiedliwie oczywiście. Kubek wykonany jest z nierdzewnej stali z grawerunkiem laserowym. Jest to również prezent praktyczny i z pewnością wywoła o poranku uśmiech na twarzy, nawet jeśli wstaniemy lewą nogą.

Nie macie pomysłu na prezent? Zapraszam na stronę sklepu specially4u.pl Znajdziecie ich tam aż 803 ❤


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ekskluzywna "odzież" dla stóp ze sklepu mongolian.pl

Skórzany plecak damski CHARM&SHAPE ❤

Wiosna: Zagospodarowanie przestrzeni w ogrodzie - Wierzba Hakuro Niskihi 🌳